detnordisekjokken

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

Jeg har gått ned en hel bukse str :)

Av L S - 1 september 2013 05:08

 


God morgen!


Denne uka har det ikke värt tid for blogging i det hele tatt. Jeg har stått opp hver morgen kl 03.30, det har värt ekstra jobb på jobben, når jeg har kommet hjem så har det värt de vanlige hussyslene, litt samvär med min mann og så sovne til den daglige filmen. utråkig som hellst.... Ingen morsomheter i det hele tatt. Men det blir jo sånn innimellom... hihi... så i dag våknet jeg 04.30 til en forandring...


Starter dagen med å sette på kaffe, pc og gjöre " dagligrutin", men i dag er det Söndag :) og det betyr , mål og vekt.

Så.....


Jeg har den glede av å fortelle att på 14 dagers diett har jeg gått ned en str i bukser... IHHHHAAA... Jeg er nå en 36. Det er så gjxxxx deilig å tenke på. Tenk, jeg ER nå en 36..... Så det målet er klart iallefall. For mindre enn 36 er ikke nödvendig synes jeg. Det får da väre grenser for å liten rumpe man skal ha egenlig.... Man skal jo sitte godt også... hihi. Vel, sånn er det. Mål i topper og gensere er 38. Men.... Ikke sånn helt nödvendig egentlig, jeg er jo ganske stor i mellom etg så er det jo også ekstremt stor forskjell ang str. Jeg har eksempel 2 jakker. Den ene er i str 40 og den andre er str 44. Så det er ikke meningen å bli klok på dette med str egentlig. Men H&M har jeg hatt egentlig store problemer med å handle i, frem til jeg oppdaget att de hadde en hel avd for store. Big & Beautiful. Her finner jeg ikke bukser, men jeg finner jakker, gensere og topper som sitter litt bedre på kroppen en de modellene som er helt rette. Fordi, når man har liksom en ekstra ring rundt magen så er det viktig at modellen på eksempel toppen er korrekt formet, slik att bildekk ringen ikke blir en trailerdekk ring.


Når jeg giftet meg kjöpte jeg et par form truser, utseende messig er de vel tja, litt usexy og kunne glidd rett hjem på et gamle hjem, men de holder rumpa oppover og ringene inne. Jeg vet ikke, men de var ekstremt ubehagelig å ha på seg. og det värste med det hele var vel att ringen rundt magen liksom forflyttet seg oppover.

Jeg fikk liksom en nogenlunde flat mage med topp.... Kjempe stygt faktisk ( nej.... jeg brukte ikke den i bryllupet... hihi).....


Nej, jeg har mer tro på att man må slanke bort det som er overflödig. Og med dagens muligheter og forskning har vi alle muligheter for å gjöre det. Men jeg er veldig glad i ost, bröd, pasta, cola, sjokolade så da står det på viljen og styrken.

Den fikk jeg for 3 uker siden, da la jeg ned ett ganske så stort arbeid i å forbere meg på diett. Jeg har liksom tidligere ikke helt värt motivert. Jeg elsker jo mat... All mat, men det synes jo også. Så da tok jeg valget. Så med det etter 2 ukers diett er tallene fölgende:


Dato Vekt BMI Fett  Hoftemål Magemål
För diett:78,129,437,99398
Ved start:77,829,336,49296
25 Aug75,828,536,69194
1 Sep7528,235,39092
8 Sep     
15 Sep     
22 Sep     

Nå er det bare 3 uker igjen til dietten er over. Jeg har klart siden diett start å gå ned


3,1 KG


Jeg synes det er helt fantastisk. Jeg krabber liksom ikke mot 80, jeg krabber ned mot 60. Det höres jo bare så mye bedre... hihi... jeg er kjempe glad for det. Fordi da funker min teori :-)


Om du tror att jeg ikke er söt sugen eller ikke har lyst på bröd... vel, det har jeg faktisk, men jeg klarer det. Denne uka som kommer kan jeg få i meg mejeriprodukter, det blir mye bedre og billigere, fordi jeg har nå kjört helt melkfrie produkter som havredryck, soyghurt, sojavisp osv osv..... Det er faktisk ikke så billig, så jeg har mått tenkt etter ved hver middag å pröve å ikke anvende disse produktene så jeg har de lengre liksom, men det har gått helt fint. I dag er jeg kjempe glad, for i dag kan jeg ha ost på mitt knekkebröd :)

Knekkebrödet består av pisket egg med masse nyttigheter som sesamfrö, mandelmel, solsikkekjärner, osv osv... Kjempe godt. Jeg skal lage en ny sats i dag og legge det ut senere på bloggen.


Vel da önsker jeg alle en strålende Söndag


KLemZ

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L S - 1 december 2013 08:49

      En riktig fin 1 advent folkens!   Det er Söndag morgen, litt kaldt ute, men hva gjör vel det :-) Jeg sitter inne i varmen med en god kopp kaffe og har rundstykker i ovnen, som jeg skal kose meg med til frokost. Kanskje jeg skulle ko...

Av L S - 6 november 2013 04:58

    Dette blogg innlegget handler ikke om mat denne gangen. Det handler om meg som person og medborger. Men jeg vil si en ting först. Jeg er ikke rasist. Sånn att det er oppklart fra förste stund.   Jeg synes det er litt skremmende faktisk...

Av L S - 11 oktober 2013 05:55


    God Fredag alle....   Denne uken har bare seilt forbi... Og plutselig har det blitt Fredag... IiiHhhaa.... Dette blir en spennende dag faktisk.... Jeg slutter tidlig på jobb, og etter et så reiser jeg til byen for å fikse ytt I.D med r...

Av L S - 9 oktober 2013 04:52

God morgen!   jeg har ikke blogget så masse den siste tiden, det har liksom ikke värt tid for det..... eller om det har värt tid så har jeg liksom ikke visst hva jeg skal blogge om på en måte. Mange ting har hendt den siste tiden. Og jaaaaa, ti...

Av L S - 22 september 2013 07:30


    Denne oppskriften har jeg snott fra den nye kokeboken jeg fikk i bursdagsgave Manneströms husmannskost. Om man önsker å vite mer / Läre seg mer om Svensk husmannskost er denne boken perfekt. Er du Svensk vet du veldig godt hvem Leif Mann...

Presentation


Det Nordiske Kjökken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI Kalkulator


Ovido - Quiz & Flashcards