detnordisekjokken

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av L S - 15 augusti 2013 20:08

DEL4


PLANSJE


Nå var det nesten klart til å starte på en såkaldt diett. Gleder meg faktisk veldig, da jeg har hatt såååå masse å gjöre i ny jobb, så har det värt masse forberedelser ang dette, tiden har faktisk bare flydd. Så jeg beklager sent innlegg i dag, Men det tok faktisk tid å lage denne plansjen.


Plansjen er satt opp i rommet og er til spott og spe... hihi... Neida, men bare av å kikke på den får meg til å virkelig har lyst til bare å hoppe i det.

Jeg har bilder også på den i A4 format.... hihi... Jo du... det var ikke like morsomt.... Og nei, du får ikke sett bildene... Ikke för resultat hvertfal... :)


Men slik har jeg gjort det i full fart:

 


Her er dagens kroppsmål , vekt, BMI og fett%  samt en tabell som skal fylles ut hver uke. Samt våre målsettninger. Min mann vil ned i to talls vekt og jeg vil ned 10 kg. Men som vi begge önsker mest å oppnå er mindre midje/mage.


Vel folkens. Nå tror jeg att jeg skal avslutte for i dag. Föler meg egentlig ganske trött og sliten. Så soffa nå med min kjäre ville värt perfekt.


I morgen skal jeg skrive ned proteinrike matvarer, sukkerfattig frukt og andre helse nyttig mat.


Ha en underbar kväll


Kram kram

Presentation


Det Nordiske Kjökken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI Kalkulator


Ovido - Quiz & Flashcards