detnordisekjokken

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av L S - 18 augusti 2013 19:44

 

Mine mål og vekt    
Dato:VektBMIFettHoftemålMagemål
För start:78,129,437,99398
18-aug-1377,829,336,49296
25-aug-13     
01-sep-13     
08-sep-13     
15-sep-13     
22-sep-13     


Slik ser mål og vekt ut pr i dag.Dette er siste dagen för dietten har startet sånn skikkelig, men jeg har tenk masse igjennom hva jeg hr puttet i meg i hele helge. Og ingen Cola har det blit :) Jeg er så stolt av meg selv.

Det so skjjer nå fremover er att jeg skal måle og veie meg hver Söndag.Da ser jeg liksom om det har blitt noen forandringer osv. Og etter alle forventninger så har målog vekt gått min vei denne uken. Og jeg ar ikke gått på diett engang, men jeg har veldiig gått ned på okkerinntaket ja, tenker bare ang colaen :)


Min mann fant frem en saft sentrifuge fra etter hans mamma og jeg har funnet frem blendeen, så nå blir det masse smoothie både til frokost og kvelds :) Utrolig godt var det, vi har prövekjört den nå i helgen... hihi


 

Ser det ikke godt ut .....

Man kan enkelt lage en smoothi/juice drikk med å putte i allllt du bare vil av grönsaker, bär og sukkerfattig frukt. Vi har ogs i en matskje proteinpulver i for å få den proteinrik Blåbär og banan kan jeg godt like til frokost :) .... Hmmmmm....


Til Lunch kommer jeg til å kjöre mye med Grönnsaker , kylling, egg, tunfisk, skalldyr osv.... Mens til Middag kjörer jeg som vanlig, men utelukker bröd/hvete/melk/sukker/ ellers av mejeriprodukter/poteter/ris/pasta. Dette gjelder de 2 förste ukene ang mjeri produkter.

Utenom hva jeg ie skal spise skal jeg ha rikelig ed grönnsaker. Til hver middag vil jeg ha et salatfat. Hvorfor er ordi da spiser man mer grönt enn hva mangjör ellers. Ma kan absolut lage en salat av rester, lage en pizzasalat som faktisk kan stå i kjöl en ukes tid og absolutt andvende bönner og linser


 

Som helg kos vil jeg lage til dipper av böner, avokado osv og ha det med grönnsaks staver.. Samt så er nötter kjempe nytig og godt :)


 

 


Under har jeg samlet litt Yes YesFood

YesFood og NoFood


 

YESYESFOOD

 

YESFOOD


 


Presentation


Det Nordiske Kjökken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI Kalkulator


Ovido - Quiz & Flashcards