detnordisekjokken

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Nye tall etter en ukes diett <3

Av L S - 25 augusti 2013 06:31

 

HEY HEY HEY..... GOOOOOOOOD MOOOOOORNING :-)


Jeg våknet i dag på samme tid som jeg bestandig gjör, nemlig klokken 05.00, litt kjedelig, men sånn er det jo. Denne uka så har jeg gått på diett. Dietten er noe jeg har funnet på selv ved å studere hvordan kroppen reagerer på ulike matvarer og hvordan den fungerer rett og slett. Det finnes uttallige diverse slanke metoder og dietter, men jeg har tillpasset det slik att jeg skal trives også. Jeg har sluttet med de uvanene jeg selv synes er mest synderlig og erstattet dem med gode vaner. Kosten er nesten det samme, men jeg har ikke spist noe form for sukker som cola, sjokolade osv osv...

Jeg spiser ikke bröd ( hvete/gluten) og ikke pasta eller poteter.

Jeg tenker masse igjennom på forhånd hva jeg peter i meg og pröver så godt jeg kan å få i meg mest proteinrik mat.

Vi har til og med kjöpt proteinpulver som vi har i vår proteindrikk på morgen.

Jeg sykler frem og tilbake på jobb og når jeg er på jobb så blir det nesten litt morsjon det også, da jeg ikke har noe kontor jobb kan du si :) Så med det har jeg gått ned:


2,3 kg


På den tiden jeg startet med slankingen, det er så fantastisk synes jeg, mitt mål er å gå ned 10 kg, og fortsetter dette, ja vet du ,da tror jeg att jeg når målet fortere enn hva jeg trodde.... Det er fantastisk. Så med slike resultat , blir jeg så Jäxxxxx glad. Og det er absolut dette som gjör att jeg bare vil fortsette. Det er motiverende. I LOVE IT....


I dag skal vi ut i skogen å se om vi får plukket litt sopp og rognebär.

Ha en strålende Söndag alle.


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L S - 1 december 2013 08:49

      En riktig fin 1 advent folkens!   Det er Söndag morgen, litt kaldt ute, men hva gjör vel det :-) Jeg sitter inne i varmen med en god kopp kaffe og har rundstykker i ovnen, som jeg skal kose meg med til frokost. Kanskje jeg skulle ko...

Av L S - 6 november 2013 04:58

    Dette blogg innlegget handler ikke om mat denne gangen. Det handler om meg som person og medborger. Men jeg vil si en ting först. Jeg er ikke rasist. Sånn att det er oppklart fra förste stund.   Jeg synes det er litt skremmende faktisk...

Av L S - 11 oktober 2013 05:55


    God Fredag alle....   Denne uken har bare seilt forbi... Og plutselig har det blitt Fredag... IiiHhhaa.... Dette blir en spennende dag faktisk.... Jeg slutter tidlig på jobb, og etter et så reiser jeg til byen for å fikse ytt I.D med r...

Av L S - 9 oktober 2013 04:52

God morgen!   jeg har ikke blogget så masse den siste tiden, det har liksom ikke värt tid for det..... eller om det har värt tid så har jeg liksom ikke visst hva jeg skal blogge om på en måte. Mange ting har hendt den siste tiden. Og jaaaaa, ti...

Av L S - 22 september 2013 07:30


    Denne oppskriften har jeg snott fra den nye kokeboken jeg fikk i bursdagsgave Manneströms husmannskost. Om man önsker å vite mer / Läre seg mer om Svensk husmannskost er denne boken perfekt. Er du Svensk vet du veldig godt hvem Leif Mann...

Presentation


Det Nordiske Kjökken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BMI Kalkulator


Ovido - Quiz & Flashcards